Carrera C gaat jou raken

ONZE AANPAK IS ANDERS: JIJ ‘LEEFT’ BLUE ENTERPRISE

1
SUCCES NÁ DE TRAINING

We beginnen altijd met een GAP-analyse (een onderzoek naar gedrag en persoonlijkheid). Deze zijn bepalend voor het succes ná de training.

2
TRAINING SLUIT AAN OP MISSIE EN VISIE

In het verlengde van de missie en de visie worden de doelen van de trainingen geformuleerd.

3
HARD OP DE FEITEN, MAAR MET RESPECT

Wij benoemen de feiten en maken de leerpunten concreet, in een veilige leer- omgeving.

4
BORGEN EN VERANKEREN

De 7 succesfactoren voor blijvend resultaat na de training.

BLUE ENTERPISE STARTS AT THE TOP

Slechts weinigen zijn van nature een Blue Enterprise manager of directeur, maar het is te leren. Vaak weet je wel hoe het zou moeten, maar je weet niet hoe je het voor elkaar krijgt. Vooral omdat het ‘lijkt’ dat het conflicteert met je doelstellingen, maar niets in minder waar. Belangrijk onderscheidt is dat medewerkers zichzelf motiveren en niet dat jij ze motiveert. Dáárdoor heb je minder ziekteverzuim en haal jij je doelen. Carrera C maakt management makkelijker.

Managementtraining
Bert
FUNCTIEGERICHTE TRAINING

Blue Enterprise trainingen zijn bedoeld voor iedereen in welke functie dan ook. Ze zijn voor technisch specialisten, administratieve en logistieke medewerkers, en ook chauffeurs, proces operators, projectleiders, consultants, verkopers, managers en directie, etc. Ook in een Blue Enterprise organisatie bepalen non-verbale communicatie en intonatie voor méér dan 50% de boodschap. Dus niet de inhoud! Daarom leert Carrera C medewerkers te communiceren vanuit de menselijke kant, in plaats van de inhoudelijke. Dat is écht Blue Enterprise.

Functiegerichte training
BLUE ENTERPISE SALES

Vergeet de fabeltjes dat straks alle sales online gaat. Je zult echt wel moeten blijven netwerken, telefonisch afspraken maken en afspraken aan tafel hebben met prospects en klanten. Maar de marktveranderingen vragen van de Blue Enterprise accountmanager wel speciale 3.0 vaardigheden om sales te optimaliseren en niet te maximaliseren. Je leert hoe je een klant ‘laat’ kopen i.p.v. aan hem te verkopen.

SALES TRAINING
Naga
BLUE ENTERPISE TRAINER

Deze door Nobtra gecertificeerde training is bedoeld voor ‘beginnende’ trainers die: 1. (zelfstandig) Blue Enterprise trainer worden en nog niet zijn opgeleid, 2. Blue Enterprise trainer willen worden of 3. als trainer meer onderbouwing willen voor hun eigen trainingen of hun trainingsvaardigheden om een Blue Enterpise trainer te worden.

TRAIN DE TRAINER
SOCIAL SELLING | LINKEDIN

Functiegerichte trainingen zijn niet alleen voor technisch specialisten (monteurs, service technici, etc.). Ook chauffeurs, logistieke medewerkers, proces operators en projectleiders horen hiertoe, net als consultants (ICT, accountancy, etc.).
55% van de communicatie is non-verbale communicatie en 35% gaat via intonatie.
Slechts 7% van de communicatie tussen mensen is geënt op kennis (inhoud). Daarom laten wij vakspecialisten communiceren vanuit de menselijke kant, in plaats van de inhoudelijke. Hierdoor ontstaat dé optimale relatie tussen specialisten en klanten.

SOCIAL SELLING | LINKEDIN
TRAININGEN VERANKEREN EN BORGEN MET FIELD- EN JOBCOACHING

Zodra een training is afgerond komt het erop aan dat de transfer naar de praktijk BLIJVEND plaatsvindt. Met een transferovereenkomst helpt Carrera C je verder met coaching op maat.

OVER ONZE COACHING